Fatum Admin
Liczba postów : 288 Join date : 14/08/2019
| Temat: Regulamin Mistrza Gry Pon Sie 19, 2019 2:18 pm | |
| | Ingerencja MG
Na forum dostępne są dwa rodzaje MG, pierwszy z nich "Fatum" odpowiedzialny jest za sytuacje opisane poniżej oraz "Iluzjonistka", w którą na potrzeby rozgrywki wcielić się może każdy użytkownik po zalogowaniu się, więcej w temacie Chętni do pisania oraz w temacie Iluzjonistka.
Regulamin
1. W przypadku wystąpienia konfliktu pomiędzy rozgrywającymi sesję użytkownikami, zobowiązani są oni do bezzwłocznego zgłoszenia się ze sprawą do MG, w temacie ingerencja MG i wypełnienie odpowiedniego kodu.
2. Używanie umiejętności dodatkowych, takich jak legilimencja/oklumencja podlega rzutowi kostką. Od jego wyniku zależeć będzie, czy użyta umiejętność odniosła skutek, a jeśli tak, w jakim stopniu.
3. Trwałe okaleczanie/próby zabicia postaci drugiego użytkownika bez jego zgody są niedopuszczalne. Z wyjątkiem sytuacji, w których postępowanie gracza wymusza określone reakcje i nie pozostawia osobie decyzyjnej większego wyboru np. wchodzi do paszczy smoka, igra z Voldemortem.
4. MG jest jedyną osobą, która ma prawo do użycia zaklęć Obliviate i Imperius na graczu, nie pytając go wcześniej o zdanie ani nie rzucając kostkami. Może bez zgody wymazać konkretne wspomnienie, zadać lekkie obrażenia lub skłonić postać do postępowania wedle jego woli, z pominięciem radykalnych rozkazów.
4.1 Użytkownicy kierujący postaciami znającymi zaklęcia Obliviate i/lub Imperius mogą skorzystać z dwóch opcji: zapytać ofiarę o zgodę na użycie zaklęcia bądź (w przypadku odmowy) poprosić MG o ustalenie indywidualnego progu.
5. MG na wniosek użytkownika ma prawo interweniować w przypadku braku zgodności co do podjętych przez jedną ze stron działań.
6. MG czuwają nad tematami, jednak bez wyraźnego zaproszenia Użytkownika nie może interweniować w wybranym przez siebie momencie. Punkt ten nie tyczy się Irytka czy innej postaci drugoplanowej jak np. duchy. 6.1 W przypadku zbyt wielkiej swobody użytkowników, MG ma obowiązek zainterweniować w przypadkach absurdalnych (np. wchodzenie w paszczę Rogogona, walka piątoklasisty ze śmierciożercą). 6.2 MG ma prawo ingerować w sesję, kiedy ta narusza regulamin szkoły (dotyczy uczniów) - wszelkie wagary (rozpoczynanie nowej sesji fabularnej z jednoczesną nieobecnością na lekcji), sprzeczki i przewinienia (włamania do klas, niszczenie mienia, pojedynki itp.) bądź w wypadku dorosłych, którzy naruszają mir społeczny (lokacje w miejscach publicznych) - pojedynki, napady, szemrane zgromadzenia. Wszystko to ma służyć zachowaniu realizmu. W wyjątkowych sytuacjach MG może zrezygnować - należy taką sesję oznaczyć jako STOP - ale proszę się liczyć z tym, że będzie to oceniane subiektywnie.
7. Wola MG jest rozstrzygająca, jeśli się z nią nie zgadzasz, masz prawo zgłosić się do członka Administracji.
|