Forum oparte o sagę Harry Potter J. K. Rowling
 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematuShare
 

 Regulamin

Go down 
AutorWiadomość
Fatum
Admin
Fatum

Liczba postów : 288
Join date : 14/08/2019

Regulamin Empty
Regulamin forum





Informacje podstawowe


1. Forum „Reparo” zostało stworzone przez Ingę Fiodorow, Taneshe Hanyashaw oraz Jasmine Vane w 2019 roku. Strona ta ma na celu zapewniać rozrywkę każdemu z użytkowników, nowemu, staremu, bez podziałów, czy szczególnych przywilejów tylko dla wybranej grupy.

2. Rejestracja na forum jest równoznaczna z zaakceptowaniem przez użytkownika poniższego regulaminu oraz przestrzeganiem jego punktów – nieznajomość nie zwalnia z przestrzegania zapisanych w nim praw. Za nieprzestrzeganie zasad dostajesz ostrzeżenie. 2 ostrzeżenia = ban na 24 godz. Przy trzecim będzie to już tydzień. Po 4 ostrzeżeniu żegnamy.

3. Regulamin ten, powstał w pocie czoła - wiele kartek zostało podartych, wiele krwi zostało przelanej. Administracja więc bardzo Ciebie, drogi graczu, prosi byś przeczytał go ZE ZROZUMIENIEM.

4. Administracja (w składzie: link do składu) odpowiada za sprawne funkcjonowanie forum, w razie jakichkolwiek problemów czy wątpliwości prosi się o zgłaszanie ich do członków ekipy za pomocą PW lub GG. Niemniej jednak przypominamy również, że jesteśmy takimi samymi ludźmi z krwii i kości jak Ty a w związku z tym posiadamy ŻYCIE PRYWATNE. Jeśli nie odpisaliśmy Ci w ciągu godziny, dwóch czy kilku, nie znaczy to, że mamy Cię gdzieś, tylko zwyczajnie jesteśmy zajęci. Administracja w związku z tym zastrzega sobie prawo 24h do reakcji na podobne zgłoszenie.

5. Wywoływanie kłótni na forum (uwzględniając chat box) jest surowo zabronione, każdorazowe inicjowanie ich będzie skutkowało wymierzeniem adekwatnej kary.  
 
6. Wszyscy użytkownicy są równi, prosimy pamiętać o kulturze oraz szacunku do drugiej osoby. Jeśli ktoś poczuje się urażony, ma prawo zgłosić ten fakt administracji (najlepiej poparty dowodami - screeny), wówczas za nieodpowiednie zachowanie również zostaną podjęte odpowiednie środki. Na forum nie trzeba się ze wszystkimi lubić, ale należy zachować SZACUNEK wobec innych. Będziemy się starali załatwić wszelkie spory polubownie bo chcemy wierzyć, że wszyscy znajdujemy się tu dla dobrej zabawy, a nie zbędnego siania zamętu.

7. Zabrania się publikowania treści rasistowskich/pornograficznych/nazistowskich itp.

8. Wszelkie kłótnie z życia realnego, proszę załatwiać prywatnie i nie wywlekać ich na chatboxie. Również prosimy nie przenosić osobistych niesnasek do fabuły.

9. O zmianach w regulaminie (jeśli się takie pojawią)oraz innych, które zajdą na forum użytkownicy będą informowani za pomocą oddzielnego ogłoszenia w wyznaczonym do tego temacie (ogłoszenia).







Konta i postacie


1. Login powinien składać się z imienia i nazwiska postaci.

2. Po zarejestrowaniu się, w przeciągu tygodnia powinna pojawić się Karta Postaci.

3. Za aktywność na forum administracja nie uważa logowania się na konto oraz wpadania na pogaduszki na chatboxie  – należy brać czynny udział w tworzeniu fabuły forum. Administracja w związku z tym zastrzega sobie prawo do tego, aby postać, u której przez miesiąc nie zauważono aktywności fabularnej dodać do nieaktywnych.

4. Pamiętaj, by nie robić ze swojej postaci super-bohatera albo piękności cud. Ludzie idealni nie istnieją, prosimy więc, żeby twoja postać też nie była ideałem.

5. Maksymalna liczba multikont to 5 + konta MG. (O każde z nich musisz dbać!) Tworząc nową postać upewnij się, że poprzednia/e nie są zaniedbywane. W przeciwnym razie administracja może odmówić akceptacji karty.

6. Kolejne konto możesz utworzyć, jeśli poprzednią postacią napisałeś 30 postów fabularnych (wliczając w to myślodsiewnie).

7. Każdy gracz jest zobowiązany wypisać wszystkie swoje konta w odpowiednim polu, w przynajmniej jednym swoim profilu. Nie będziemy Was kontrolować, ale liczymy na Waszą uczciwość. Znacząco ułatwi to nam zarządzanie forum.

8. Jeżeli chcesz posiadać postać kanoniczną, proszę, zastanów się trzy razy. Nieusprawiedliwiona nieobecność powyżej dwóch tygodni powoduje skierowanie kanonu do przejęcia.

9. Jeśli chcesz posiadać jakieś dodatkowe zdolności (np. metamorfomag, itp.) powinieneś złożyć podanie w odpowiednim temacie. Więcej informacji tutaj.

10. Postać może zostać uśmiercona po uzgodnieniu z Administracją oraz użytkownikiem. Jednakże w szczególnych przypadkach MG może zadecydować o uśmierceniu postaci, jeżeli sytuacja w czasie eventu nie pozwala na cudowne przeżycie (np. gracz pakuje się smokowi w paszczę). Często idziemy Wam na rękę, ale pewnych granic realizmu przekraczać nie będziemy.

11. Na forum możliwe jest tworzenie bliźniaków oraz trojaczków jednojajowych, przy czym administracja zastrzega sobie prawo do zablokowania możliwości ich tworzenia, kiedy uzna, że ich ilość zaczyna odbiegać od ram rzeczywistości.

12. Nieusprawiedliwiona nieaktywność powyżej dwóch tygodni skutkuje przeniesieniem do osobnej grupy. W celu odzyskania postaci należy skontaktować się z administracją.

13. Odzyskać rangę/kolor można pisząc w odpowiednim temacie Zgłoszenia w sprawie kont o przywrócenie rangi, z konta odpowiedniej postaci.






Rozgrywka fabularna


1. Nie można pisać postów fabularnych, bez zaakceptowanej karty postaci! Do czasu akceptacji KP użytkownik ma do dyspozycji shoutbox, offtop, dział techniczny oraz dział fabularny.

2. Po zaakceptowaniu KP użytkownik ma 72 h na rozpoczęcie rozgrywki fabularnej, po tym czasie jego postać trafia do nieaktywnych, a wizerunek do obiegu.

3. Każdy użytkownik ma prawo dwukrotnie zmienić wygląd swojej postaci bez ponoszenia za to kosztów (zmiana po raz trzeci wiąże się z utratą fasolek). Należy pamiętać, że nowy wygląd nie powinien w żadnym przypadku drastycznie różnić się od pierwotnego. Zamianę zajmowanego wizerunku należy ZGŁOSIĆ na PW do któregoś z administratorów.

4. Administracja nie narzuca długości posta, wierząc, że każdy użytkownik przychodzi na forum w myśl aktywnych, ciekawych rozgrywek. Niemniej jednak posty powinny składać się z minimum 4 zdań złożonych oraz być zgodne z zasadami języka polskiego.

5. W przypadku scen/sesji erotycznych, prosi się użytkowników, o użycie albo znaczników "spoiler", albo zaznaczenie, że scena jest przeznaczona dla osób powyżej 18. roku życia.

6. Wulgaryzmy nie są zabronione, jednakże uprasza się, by stosować je z umiarem.

7. Dozwolona jest bilokacja - pisanie w dwóch różnych sesjach jednocześnie, przy trzeciej wymagana jest zgoda administracji.

8. Należy przestrzegać kolejki pisania postów w sesjach z większą liczbą uczestników, dodatkowo w swoich postach należy uwzględniać wszystkich użytkowników prowadzących daną rozgrywkę (jeśli zachodzą między nimi interakcje - np. praca w grupie na lekcji) aby nikt nie czuł się pominięty! Za brak reakcji na ingerencję innych postaci należy liczyć się z konsekwencjami - jeśli robisz to nagminnie, nie umknie to administracji. Twoja postać ma prawo kogoś “zignorować”, ale koniecznie w sposób pisemny. W innym wypadku będzie to traktowane jako brak kultury. Pomyśl, czy sam chciałbyś tak zostać potraktowany.

9. Nie narzucamy Ci przymusu co do wyboru osób z którymi będziesz prowadzić rozgrywki, jednak nie skreślaj od razu propozycji od graczy, których nie znasz bądź wydaje Ci się, że się nie dogadacie. Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile ciekawych wątków powstało z przypadku

10. Nie dołączaj do czyjeś sesji, bez uprzedniego uzgodnienia tego z graczami. Czasami niektórzy długo układali scenariusz, nie psuj im tego. Nie dotyczy Irytka, Pani Norris oraz MG.

11. Jeśli boisz się, że ktoś wpadnie do Twojego tematu możesz skorzystać z funkcji "STOP", jednak pamiętaj, że jest ona przeznaczona do sesji istotnych fabularnie. Wykorzystywanie jej do igraszek znacząco zmniejsza jej wartość.

12. Czystka na forum odbywać się będzie raz na dwa miesiące.

13. W razie wątpliwości związanych z kartą postaci, użytkownik otrzyma w temacie odpowiedź zawierającą wyżej wymienioną informację, jak i dodatkowe 24h na naniesienie poprawek. O ten sam czas przedłużona zostanie jego rezerwacja. Na PW zostanie wysłana natomiast wiadomość, w której administracja przekaże swoje zastrzeżenia do karty.






Dodatkowe informacje


1. Postaci autorskie mogą przejść w kanon, czyli stać się grywalnymi postaciami dla Mistrzów Gry do wykorzystania w fabularnej rozgrywce.

2. MG zastrzegają więc sobie prawo wykorzystania Waszej usuniętej postaci celem pchnięcia fabuły forumowej lub jakiegoś gracza do przodu.

PisanieTemat: Regulamin   Regulamin EmptySro Sie 14, 2019 8:13 pm

Powrót do góry Go down
 
Regulamin
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin Quiditcha
» Regulamin szkoły
» Regulamin genetyk
» Regulamin pojedynków
» Regulamin Mistrza Gry

Permissions in this forum:Możesz odpowiadać w tematach
Reparo :: Informacja :: Zasady-
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematuSkocz do: